06. Duben 2010 - okružní let po vesnicích na jih od Prahy

Podvečerní okruh po vesnicích na jih od Prahy 22.4. Teplota kolem 10 st.C ještě jaro nehlásí, ale uklidňující se vítr označoval ideální počasí pro kolečko v oblasti, kde sice bydlím, ale už dlouho jsem nelétal. Startuji z pole východně od Zlatník (jako v lednu) a proti mírnému větříku nabírám výšku směrem na Písnici. Provoz na LK Točná je omezený, takže nebudu vzdušným nepřítelem, ale hlídám prostor kolem sebe, abych někomu nezkomplikoval let. Pokračuji podél stavěného okruhu SOKP 513 až ke kopci Čihadlo nad Točnou, prohlížím si zbytky protivzdušného radaru na vrcholku kopce. Točím směrem na jih a za chvíli jsem nad Lhotou, Ohrobcem a Zvolí. Červené cihly kostela ve Zvoli se nedají přehlédnout, fotím a pak zatáčím přes pláně směr Libeř. Tady jsou taky vidět zbytky po vojenském objektu, v dálce rybník u Psár. Přes Dolní Jirčany pokračuji na Horní Jirčany a odtud na Kocandu. Most přes údolí u Kocandy je už skoro hotový, křižovatku v Jesenici zrovna dodělávají (most). A pak zpátky domů.